6 wskazówek jak wybrać właściwy wyjazd po zdrowie

6 wskazówek jak wybrać właściwy wyjazd po zdrowie

TYDZIEŃ METAMORFOZ – CO I JAK WYBRAĆ

6 wskazówek jak wybrać właściwy wyjazd po zdrowie

 

Na Polskim rynku jest wiele ofert takich wyjazdów nazywanych:

– wyjazdy odchudzające

– wczasy odchudzające

– tanie odchudzanie

 

Słowo tanie jest tutaj kluczowy. Przyciąga on uwagę i klient bez zastanowienia klika w witrynę z magicznym słowem TANI WYJAZD ODCHUDZAJĄCY. Nad czym warto się pochylić przy wyborze dla siebie wyjazdu, który ma zapewnić motywację do działanie, zdrową zbilansowaną dietę i ciekawe treningi.

 

Te porady pozwolą Tobie ocenić ofertę takiego wyjazdu i wybrać dla Ciebie najwłaściwszą.

CEL:

Wczasy odchudzające czy tydzień metamorfoz? Co wybrać? Ludzie często zapominają, że tydzień to jedynie 7 dni. Można w tym czasie schudnąć nawet do 5 kg. Jaki sens ma natomiast schudnięcie tylko na tydzień???? Ważna jest zmiana nawyków żywieniowych, opracowanie swojego programu treningowego i działanie po wyjeździe. 5 posiłków dziennie i 3 treningi przez tydzień dadzą dużo, ale po powrocie do obowiązków wracają stare nawyki i brak motywacji. CO zrobić??? Nie ważne jaki masz cel, muszą Tobie towarzyszyć dobre nawyki i narzędzie do ich realizacji. Inaczej zmarnujesz tylko swój cenny czas i pieniądze.

KADRA:

Kluczowym elementem takiego wyjazdu jest kadra instruktorska. Wykwalifikowani ludzie, którzy pomogą Tobie osiągnąć Twój cel. Ważne, żeby kompetencje instruktorów były różne. Więcej z takiego wyjazdy zabierzesz dla siebie, ponieważ są ekspertami w swoich dziedzinach. Wybieraj wyjazd, gdzie jedzie dietetyk, trener personalny, trener mentalny oraz rehabilitant. Ważne, żeby instruktorzy byli ukazani z imienia i nazwiska oraz co zrobili dla świata. To bardzo ważne czy są to specjaliści z powołania czy z przypadku. Wybieraj mądrze…. Im powierzasz swoje zdrowie.


HARMONOGRAM WYJAZDU:

Kluczem do Twojego sukcesu jest realizacja i zrozumienie Twoich potrzeb. Bez tego nic się nie zadzieje. Harmonogram powinien być bogaty w takie zajęcia jak:

– trening mentalny, który pozwoli ci zrozumieć siebie, Twoje słabości i jak im przeciwdziałać. Wtedy Twoja motywacja będzie stała, a nie skokowa

– warsztaty kulinarne, komponowanie i przyrządzanie zdrowego jedzenia to super zabawa i praktyczna wiedza. Szukaj wyjazdów, gdzie będziesz gotowała/ gotował i jeszcze świetnie się przy tym bawiła, bawił. Zyskasz wiedzę i umiejętności praktyczne

– warsztaty żywieniowe, warto wiedzieć co jemy, co zawiera żywność i jak świadomie wybierać ją z półek sklepowych. Bez takiej wiedzy producenci będą nas oszukiwali pięknymi opakowaniami bez większej wartości w środku.

– treningi, urozmaicone treningi prowadzone przez praktyków to mocny element dnia. Różne rodzaje treningów zainspirują Ciebie do działania i odkrywania ciekawych aktywności, o których nie miałaś/miałeś wcześniej pojęcia. Daj się oczarować magią różnorodności.

– warsztaty zdrowia, rehabilitant podczas warsztatów powie Tobie jak dbać o swoje ciało, jak się rolować i wykonywać automasaż tak, żeby Twoje ciało było sprawne przez długie lata.

POSIŁKI:

Żadna najlepsza dieta i najlepszy trening nie zadziała jak nie będziemy tego stosowali. Życie to sztuka wyboru. Codziennie podejmujemy setki decyzji. Dieta 1300 kcal pomoże Tobie tylko na chwilę. Ważne żeby posiłki były zbilansowane i zdrowe ułożone przez specjalistę. Dobrej jakości posiłek odpowiednio skomponowany to klucz do Twoich dobrych nawyków, które będziesz pielęgnowała/pielęgnował w domu po powrocie.

SPRZĘT:

Dobrzy specjaliści mają ze sobą dobry sprzęt zarówno pomiarowy (analizator składu ciała, fałdomierz, ciśnieniomierz i pulsometr) jak i funkcjonalny sprzęt do ćwiczeń. Specjaliści szybko oszacują Twój poziom sprawności fizycznej i zdrowia. Dadzą Tobie wskazówki co zrobić, żeby cieszyć się zdrowiem przez długie lata.

MIEJSCE:

Lokalizacja jest ważnym elementem wyjazdu, ale nie najważniejszym. Świeże powietrze, dobra atmosfera miejsca sprzyja wypoczynkowi. Ważny jest komfort snu i brak hałasu dookoła. Nic jednak nie wpływa tak pozytywnie jak ludzie dookoła.

Tworząc najlepsze tygodnie metamorfoz i weekendy zdrowia właśnie takimi kategoriami powinniśmy się kierować. Koniecznie zobacz co mamy Tobie do zaoferowania. #walka o Ciebie 🙂

 

 

#walka

Nikodem Finke

Twórca i trener procesu 9Kręgów

Dodaj komentarz

zamknij menu
×

Koszyk